Bel me terug

QuickScan

Wilt u snel weten hoe medewerkers nu communiceren met klanten?
Overweegt u een training en wilt u daarvoor input?
Een blauwdruk van uw contactcenter?

Dan geeft de QuickScan die wij in overleg met u samenstellen een reële weergave tegen lage kosten.

Hoe

Allereerst vindt een intakegesprek plaats met de manager KCC of de teamleider. Tijdens dit overleg wordt de hulpvraag gedefinieerd en uitgewerkt. Tevens wordt de keuze gemaakt voor de uitvoering:
  • Een aantal gesprekken wordt opgenomen en aangeleverd aan OK-Servicecall;
  • Een medwerker van OK-Servicecall luistert mee met een aantal medewerkers;
  • Medewerkers nemen zelf gesprekken op die worden aangeleverd aan OK-Servicecall;
Vervolgens worden de bevindingen naar aanleiding van de gesprekken toegestuurd. U maakt een afspraak met onze opleidingskundige, die de bevindingen bij u op locatie toelicht en voorstellen doet om verbeterpunten te realiseren.

Uw investering

Wij vragen uw tijd voor het intakegesprek en de toelichting van verbeterpunten achteraf. Daarnaast brengen wij een all-in bedrag in rekening van € 2750,= voor een scan tot 10 medewerkers.


Roel Janssen
Tel. 06-4801 4248

Volg ons